تاريخ : چهار شنبه 18 مرداد 1398برچسب:, | 22:19 | نويسنده : ranius

دوستان همونطور که می دونید تعداد رمان های وب زیاده و من و دامبلدور به تنهایی نمی تونستیم همشونو درست کنیم،و در عین حال رمان جدید معرفی کنیم،به نظرات و نقد ها پاسخ دهیم،به خوبی به وبلاگ برسیم و همین طور زندگی کنیم!

برای همین تصمیم گرفتیم یه کاری کنیم برای عزیزان علاقه مند به امر وبلاگ نویسی.

افراد داوطلب می تونند به عنوان یکی از نویسنده های وبلاگ به مدت دو هفته آزمایشی شروع به کار کنند.

پس از اتمام این مدت اگر کارشون خوب بود به نویسنده های دائمی وب تبدیل می شوند.

فقط اگر این شرایط را دارید ایمیل مشخصات ارسال کنید.

1-واقعا به این کار علاقه داشته باشید و پس از مدتی کار را متوقف نکنید

2-توانایی درست کردن،پیدا کردن،و مستقیم کردن لینک ها رو داشته باشید(و گرنه دیگه چه نیازی داشتیم به پذیرش نویسنده!)

3-چند شگرد حد اقل در پیدا کردن لینک ها داشته باشند.(خودتون بلد باشید بهتره ولی اگر خیلی حرفه ای نیستید هم می تونم یه چند تا شگرد یادتون بدم)

*تسلط تا حدودی بر زبان انگلیسی هم خیلی خوبه.حد اقل در حد زمان گذشته و آینده بلد باشید

4-از مطالب این وبلاگ برای وبلاگ های خودتون استفاده نکنید!(چند تا مطلب با ذکر منبع اشکالی نداره و یا مطالب خودتون هم بلا اشکاله ولی در صورت دیده شدن کپی مطالب توسط نویسندگان برای سایر وبلاگ ها بدون ذکر منبع،خیلی راحت از نویسندگی حذفتون می کنیم!)

 

5-فعلا موردی نیست اگر بود یا پیدا شد بهتون می گم

6-اگر شرایط بالا شاملتون می شد این اطلاعات رو به آدرس ranius.lxb@gmail.comبفرستید

نام و نام خانوادگی(توصیه می کنیم نام کاملتونو ننویسید چون در واقع این نامیه که تو وب نشون داده میشه)،نام کاربری،رمز عبور،پست الکترونیک،وبلاگ پیشین(برای دیدن سابقه اتان در این امر)

(تاکید می کنم که اطاعاتتونو تو نظرات ننویسین وگرنه به علت احتمال هک اکانت نویسندگی شما تایید نمی شود)

اگر سوال دارید سعی کنید به ایمیل وب بفرستید.هرچند فکر نکنم نوشتن سوال در نظرات هم مشکلی داشته باشد.

در ضمن عضویت با نویسندگی فرق دارد.هرچند کسانی هم که عضو هستند می توانند مطلب بفرستند.

اطلاعت تکمیلی به ایمیل شما پس از ارسال ایمیل به ما ارسال خواهد شد

نکته:این پست ممکن است به زودی برداشته شود.



نظرات شما عزیزان:

یه رمان خون
ساعت10:07---23 مرداد 1391
ممنون از وبلاگتون


رضا
ساعت12:16---19 مرداد 1391
سلام


خیلی از این همه زحماتت متشکرم.


من خودم گاهی کتاب پیدا می کنم و می خوام بگم ولی به علت این که هم وقت کافی ندارم و هم نمی خوام عضو باشم می خوام بدونم راهی هست بدون این چیز ها برای بلاگ کتاب بفرستم؟


مثلا فکر کرده بودم که یک کتاب رو ایمیل کنم به شما یا دوستان دیگر تا اپ کنید مثلا تازگی ها یک کتاب دان کردم از یک سه گانه هست که قشنگه و همین بهمن جلد اولش در اومده امروز این رو برات ارسال می کنم با یکم توضیح و عکس کاور تا بعد



پاسخ:شما لطف می کنی.اتفاقا اینجوری هم بهتری چون دیگه مسئولیتی نداری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک