زبونشون مشخصا انگلیسی

Living Dead in Dallas.2

Club Dead.3

Dead To The World.4

Dead As A Dornail.5

Definitely Dead.6

این مجموعه هم به طور کامل گذاشته شد و همه ی لینک ها هم تست شده هستند{هیچ اعتراضی وارد نیست}

صدا نمیاد!!!!!!!!!!

نظرررررررررر



تا جلد 6 فورشیرد گذاشته بودم که همشون لینک هاشون پرید.

دامبلدور قراره درستشون کنه.

اینا هم جلد های 7 تا 11 اند

All Together Dead

From Dead to Worse

Dead and Gone

Dead in the Family

Dead Reckoning

جلد دوازدهم هم چون جدیده و نمی خوام مثل آرتمیس فاول 8 بدون منبع کپی شه،براش رمز گذاشتم

دانلود از پیکوفایل

Deadlocked

پسورد جلد دوازده:www.ranius.loxblog.com

 



یکی از دوستان در خواست داده بودند که این مجموعه رو به انگلیسی بذارم.منم می ذارم و لی چون لینک کتاب ها رو پیدا کردم و خودم کتاب ها رو ندارم به هیچ وجه تضمین نمی کنم که کتاب ها لینکشون سالم بمونند.همونطور که خواهید دید لینک ها فورشیرد اند.

با توجه به اینکه جلد یک رو قبلا گذاشتم از جلد دو تا شش را می تونید از ادامه مطلب دانلود کنید.



ادامه مطلب

والا من نه این کتاب رو خوندم نه می دونم موضوعش چیه.ولی میدونم وبسایت افسانه ها این رو ترجمشو کامل کرده.گفتم بذارمش.توضیحاتشم از افسانه ها کپی کردم


كتاب پيش روي شما، نخستين جلد از هشت گانه‌اي با نام مجموعه‌ي سوكي استيكهاوس يا مجموعه‌ي خون‌آشام جنوبي است. با اين حال، از آن‌جايي كه سريالي در 4 فصل 12 قسمته از روي اين كتاب ساخته شده و از سال 2008 در آمريكا پخش مي‌شده، تصميم گرفتيم كه نام مجموعه را با نام سريال يكي كنيم، چون شناخته‌شده تر است. از اين رو عنوان خون واقعي را براي مجموعه انتخاب كرديم.

كتاب پيش روي شما، بدون اغراق، يكي از جديدترين و خاص‌ترين كتاب‌هاي خون آشامي است. حوصله‌ي شما ابداً سر نخواهد رفت چرا كه هر لحظه كه امكان تكراري شدن همه چيز وجود دارد، موجود يا شخص جديدي وارد كتاب مي‌شود: از گرگ‌نما تا پلنگ‌نما... از پادشاه خون‌آشام‌ها تا ملكه‌ي آن‌ها... از جادوگر تا روح... از خدايان يونان تا...!

 می تونید جلد یکشو از اینجا با نام خون واقعی دانلود کنید.اگه از طرفداران این رمان هستید یا جلد های دیگرشو هم می خواهین نظر بدید بقیشم برای دانلود و مسلما به زبان انگلیسی بذارم



صفحه قبل 1 صفحه بعد

پيچک